domingo, 26 de septiembre de 2010

La meva publicació setmanal

Aquesta setmana no he publicat res cap dia, i ha estat per dos motius principals: em feia una mica de mandra i no tenia res a destacar. Ara que ja és diuemnge, però, mirant la setmana des d'aquí, m'adono que ha tingut unes quantes cosetes, en realitat...

El dilluns, que ara mateix em queda molt molt lluny, vaig veure una peli a classe. Es diu "El huevo de la serpiente" i em va agradar molt, tot i veure-la un dilluns a les 9 del matí en una aula plena de columnes inoportunes i cadires molt incòmodes. A la feina, una mica seguint la dinàmica de l'altra setmana: vaig vendre mooooolt poc. I així, sense més, va passar el dilluns.

El dimarts el podríem passar, ja que no recordo gens què vaig fer, només que vaig anar a Cardedeu i no vaig vendre absolutament res.

El dimecres, a part de que va començar el meu mal d'esquena, vaig fer una assignatura molt xula que es diu "Comunicació i interacció educativa"; vem fer massatges, respiracions, presentacions, jocs,... A la tarda, el meu declivi laboral com a comercial va arribar a la seva fi i vaig tornar a vendre com en els meus inicis. Vaig haver d'anar al bar al vespre perquè jugava el Barça, que si no recordo malament, va guanyar gràcies a un gol de Villa (hi ha un noi a la meva classe que s'assembla al Villa!!!).

Dijous una mica del mateix. Vaig tenir català, castellà i francès i vaig descobrir que a classe hi ha gent imbècil. Em refereixo a aquella gent que es va passar les tres classes parlant sense parar. És molt molest, en serio. No passen llista, que es quedin a fora i toquin els ous a un altre!! Vaig tornar a tenir ventes fortes i a la nit vaig fer de cangur fins la una o així, però divendres al matí no tenia classe, així que res de son.

Divendres al matí, però, vaig anar a treballar per poder descansar a la tarda. Vaig vendre bastant bé i al migdia vaig tenir reunió amb el jefe, que em va dir que aquesta setmana signo contracte que serà vigent a partir del mes natural, si em sembla bé. Evidentment, em sembla bé. Molt bé, de fet. I tots vosaltres us n'alegreu molt, ho sé. Al vesrpe no vaig anar a treballar al bar perquè ja estava molt xungui de l'esquena, hauria estat un suicidi.

El cap de setmana ha estat absolutament de repòs, excepte ahir al matí, que vaig estar a la botiga perquè divendres era molt just per avisar que no hi anava, però a la tarda vaig estar al llit fins que van venir l'Elsa i la Sílvia a sopar. Després de sopar ens vem posar totes tres al sofà i vem veure "Love actually", que és una peli moñas que em sé de memòria.

Avui m'he passat gairebé tot el dia al llit i ara fa una estona he fet algo de feina de la uni; m'he gravat en vídeo llegint i cantant "El gegant del pi". Han sortit uns vídeos de preses falses que no tenen cap desperdici, però els guardaré en secret fins la fi dels dies.



Espero que això de les publicacions setmanals no es torni a repetir, perquè els resums dels dies queden totalment buits d'anècdotes i es perd la gràcia, així que foteu-me bronques, fidels lectors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario