lunes, 11 de octubre de 2010

El meu canvi

Divendres dia 8 d'octubre de 2010 (fa dos dies) vaig deixar la feina. Perdó, rectifico. Vaig deixar les feines. Quanta gent coneixeu que deixi dues feines en un sol dia? O millor dit... en una sola tarda? En qüestió de dues o tres hores, de fet.

A les 19:30 vaig arribar a Premià i vaig comunicar al meu (ex)jefe la meva intenció de deixar la feina. Cap problema, va anar molt bé, parlant la gent s'entén i tal i qual.

A les 20:30 vaig arribar a Caldes i em vaig trobar el meu altre (ex)jefe de molt mal humor, molt atabalat i totes aquestes coses, però com que no és el meu (putu) problema i ja n'estava fins els nassos, també li vaig comunicar la meva intenció. I no tan bé, però com he dit, (ja) no és el meu problema, així que hasta aquí.


No! No m'he tornat boja, eeh! No he deixat la meva economia en mans de la sort!! Resulta que dijous em van oferir una feina d'anar a buscar uns nois al cole i estar a la tarda allà, preparar el sopar i tota la pesca a cinc minuts de casa, tres hores i mitja cada tarda i amb possibilitat de tenir temps durant la tarda per fer feina de la uni. Feina fins a l'abril o així, ben pagada!! Així que... qui diu que no????

Respecte la meva vida laboral, res més.


Ahir, dia 10.10.10 vaig anar a un casament. Un pedazo de casament, eh. Va ser molt maco i anavem tots molt guapos, ja veureu fotos al facebook, que per un dia que em poso vestit i sabates de taló, s'ha d'immortalitzar!!

3 comentarios:

  1. si és cap a millor, canviar sempre és bo. No com el 99% de la gent, que es torna subnormal amb el temps. Aisemueran to's.

    ResponderEliminar
  2. Anna, fa molt que no ens veiem. Quan dinem plegadetes i agafadetes de la mà?

    ResponderEliminar